Spring naar content
  • Vacatures
  • Over GGD Hollands Noorden
  • Gemeenten & netwerkpartners
  • Contact
  • Informatie & publicaties
  • Nieuws

Translate

Use Google to translate this website. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Lees voor
  • Gezondheid
  • Kind & opgroeien
  • Op reis
  • Seks, soa & zwangerschap
  • Professionals
  • Vacatures
  • Over GGD Hollands Noorden
  • Gemeenten & netwerkpartners
  • Contact
  • Informatie & publicaties
  • Nieuws
  1. Home
  2. Klachten en suggesties

Klachten en suggesties

Wij doen ons werk zo goed mogelijk. Ben je toch niet tevreden? Laat het ons weten. Dan kijken we hoe we jouw klacht zo goed mogelijk kunnen oplossen en zo onze dienstverlening kunnen verbeteren. Heb je een suggestie ten aanzien van onze dienstverlening? Ook dat horen we graag.

Formuleer zo duidelijk mogelijk wat uw klacht is en met welke medewerker(s) je hebt gesproken. Je kunt jouw klacht indienen via het klachtenformulier:

Klacht indienen of suggestie doen

Niet alle klachten kunnen worden behandeld. Anonieme klachten nemen we niet in behandeling. Klachten dienen binnen een jaar nadat het voorval heeft plaatsgevonden te worden ingediend.

Als jouw klacht bij GGD Hollands Noorden binnenkomt, wordt deze volgens de interne klachtenprocedure afgehandeld. Daarbij worden de volgende stappen gezet:

  • binnen een week bevestigen wij de ontvangst van jouw klacht.
  • jouw klacht wordt zorgvuldig onderzocht.
  • GGD Hollands Noorden neemt contact met je op over de resultaten van dit onderzoek en over mogelijke oplossingen en maatregelen. Dit kan zowel mondeling als schriftelijk gebeuren;
  • jouw klacht wordt binnen zes weken afgehandeld, tenzij dit door bijzondere omstandigheden niet haalbaar is.
  • het klachtendossier wordt 5 jaar bewaard zoals bepaald in de archiefwet en daarna vernietigd.
  • als je niet tevreden bent met de afhandeling van jouw klacht, dan kun je jouw klacht schriftelijk voor behandeling indienen bij de Geschillencommissie.

Ben je niet tevreden over de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je je richten tot de Geschillencommissie Publieke Gezondheid, postbus 90600, 2509 LP in Den Haag. Let op: de Geschillencommissie neemt jouw klacht pas in behandeling nadat jij deze bij de GGD hebt ingediend. Alleen wanneer je grondige redenen hebt om dit niet te doen, kun je direct naar de Geschillencommissie. Je betaalt € 52,50 aan de Geschillencommissie om jouw klacht daar te laten behandelen. 

Geschillencommissie Publieke Gezondheid

Snel naar

  • Algemene (inkoop)voorwaarden
  • Contact
  • Klachten en suggesties
  • Privacyverklaring
  • Wet open overheid - verzoek indienen
Onderzoeksbureau Noord-Holland Noord

Contact

  • 088-0100500
  • Contact GGD Hollands Noorden

Volg ons op

Twitter van GGD Hollands Noorden, opent in nieuw tabblad Facebook van GGD Hollands Noorden, opent in nieuw tabblad LinkedIn van GGD Hollands Noorden, opent in nieuw tabblad YouTube kanaal van GGD Hollands Noorden, opent in nieuw tabblad

© GGD Hollands Noorden - 2023

GGD Hollands Noorden maakt gebruik van functionele cookies om de website gebruiksvriendelijker te maken.
InstellingenIk snap het
Cookie instellingen

Cookieinstellingen

GGD Hollands Noorden maakt gebruik van cookies. Cookies verzamelen automatisch gegevens over het bezoek aan en het gebruik van de website. Deze informatie is anoniem. Informatie over bezoeken (bijvoorbeeld IP-adressen) aan www.ggdhollandsnoorden.nl gebruikt de gemeente alleen voor (bezoekers)statistieken, om technische problemen op te lossen of de website te verbeteren. GGD Hollands Noorden gebruikt deze gegevens nooit om individuele bezoekers te identificeren.

GGD Hollands Noorden maakt gebruik van Google Analytics-cookies en heeft een aantal acties ondernomen om de privacy van bezoekers te waarborgen:

  • Er is een bewerkersovereenkomst met Google gesloten.

  • Het laatste octet van het IP-adres wordt gemaskeerd.

  • De gegevens worden niet gedeeld met derde partijen (‘gegevens delen’ is uitgeschakeld).

  • Er wordt geen gebruik gemaakt van andere Google-diensten in combinatie met de Google Analytics-cookies.


Heeft u bezwaar tegen het gebruik van cookies? Via de instellingen van uw browser (internetprogramma) kunt u cookies uitschakelen. Het niet accepteren van cookies heeft wel gevolgen voor het gebruik van onze website.
Noodzakelijke cookies
Altijd ingeschakeld
Noodzakelijke cookies zijn nodig om de website goed te laten functioneren. De cookies onthouden bijvoorbeeld uw voorkeuren of onthouden of u een enquête al heeft ingevuld. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op. Daarnaast maakt GGD Hollands Noorden gebruik van Google Analytics. Om de privacy van de bezoekers te waarborgen is er een bewerkersovereenkomst met Google gesloten. Het laatste octet van het IP-adres wordt gemaskeerd. De gegevens worden niet gedeeld met derde partijen (gegevens delen is uitgeschakeld).
OPSLAAN & ACCEPTEREN